آرشیو بهمن ماه 1399

همكاري در فروش

كسب درآمد از همكاري در فروش

۲۲ بازديد

براي مديريت يك سيستم همكاري در فروش ، به چه استراتژي هايي نياز داريد؟
محصولي را كه بيشتر با آن آشنايي داريد پيشنهاد دهيد

مهمترين عامل موفقيت در بازاريابي اعتماد سازي در مشتري است و محتمل ترين راه براي از بين بردن آن تبليغ كالاهايي است كه بازارياب دقيقاً آنها را نمي داند و از آنها استفاده نكرده است و باعث ايجاد اطلاعات نادرست به مشتري مي شود
هرگز خريد يك كالا را مستقيماً به مشتري توصيه نكنيد بلكه مشتري را از مزاياي محصول آگاه كنيد تا بتواند خودش تصميم بگيرد
در اين حالت مشتري بيشتر خريد مي كند و از مشاوره يك بازارياب استفاده مي كند.
- تبليغات چندين محصول
https://barnamenevis.org/showthread.php?564217-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85
 احتمالاً اين جمله را شنيده ايد كه "همه تخمهاي خود را در يك سبد قرار ندهيد" كه يك استراتژي مفيد در همه زمينه ها است. يك استراتژي موثر تبليغ انواع محصولات از چندين توليد كننده است كه سودآوري شما را افزايش مي دهد.
ميزان رشد خود را پيگيري كنيد و در صورت لزوم وب سايت خود را بهينه كنيد

فرض كنيد وب سايت و پيوندهاي تبليغاتي شما ماهيانه 5،000 بازديد كننده دارد كه از اين تعداد 2٪ يا 100 نفر به وب سايت شما بازمي گردند
اكنون ، براي افزايش اين تعداد به 200 ، شما بايد 5000 بازديد كننده ديگر جذب كنيد تا به نرخ رشد 4 درصدي برسيد
براي اين كار علاوه بر وبلاگ نويسي و تمركز روي شبكه هاي اجتماعي ، بايد وب سايت خود را نيز بهينه و تبليغ كنيد و همچنين بررسي ها را مرور كنيد.
روي مخاطبان وب سايت هاي ترافيكي وب سايت خود تمركز كنيد

دانستن اينكه مخاطبان و بازديدكنندگان شما از كجا مي آيند و جمعيت و جمعيت آنها چيست ، به شما كمك مي كند روند پيام رساني و تبليغات را براي ارائه بهترين محصول و تبليغات متناسب تنظيم كنيد
با استفاده از آمارگير سايت مي توانيد اطلاعاتي راجع به كاربران خود ، از جمله سن ، جنسيت ، موقعيت مكاني ، مدت زماني كه صفحات شما را جستجو كرده اند ، جمع آوري كرده و بر اساس آن تبليغ كنيد.